Σελίδες

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

δεν πληρωνω γιατι δεν εχω να πληρωσω

Επειδη εχει παρανοηθει η φραση δεν πληρωνω που ειναι και στην επικαιροτητα το τελευταιο διαστημα εχω να γραψω τα εξης:
 Oσοι θεωρουν οτι η παραπανω φραση ειναι απλως ενα σλογκαν της εποχης ειναι οι κατοικοι μιας αλλης χωρας που δεν τους αγγιζει οτι συμβαινει στην Ελλαδα το τελευταιο διαστημα η ανηκουν στην ελιτ της χωρας μας που και παλι δεν τους νοιαζει  γιατι ουδεποτε ουτε και τωρα ενοιωσαν στο πετσι τους τη στερηση.
Αυτες τις περιπτωσεις τις καταλαβαινω.
Για τους υπολοιπους ομως συμπολιτες μου δεν υπαρχει καμμια δικαιολογια.
Ακομη και αυτους που εχουν ακομη καποιες εφεδρειες  ειτε οικονομικες ειτε ψυχικες και δεν ξεσηκωνονται ακομη ισως γιατι δεν εχουνε ακομη κατανοησει
οτι εφοσον
εχει παρει φωτια το σπιτι των γειτονων τους καποια στιγμη αργα η γρηγορα μοιραια θα παρει και το δικο τους.
Το θεμα ομως σε αυτη τη περιπτωση ειναι το εξης.
Οσο πιο γρηγορα καταλαβουμε ολοι οτι ο αγωνας εναντια σε κατι πρωτογνωρο
για τους Ελληνες δεν πρεπει να ειναι  ουτε συντεχνιακος ουτε κοματικος αλλα ειναι αγωνας ταξικος ειναι αγωνας των βιοπαλαιστων (σε αυτους ανηκουν και αυτοι που εχουν ακομη το κομποδεμα που λεγαμε και παραπανω) εναντια στους
πλουσιους και δεν εχω τιποτα απολυτως με ανθρωπους που εχουν αποκτησει με αγωνα τιμιο καποια περιουσια αλλα με αυτους που δεν εχουν παλεψει ποτε στη ζωη τους και αποκτησανε περιουσιες πατωντας πανω στις πλατες των βιοπαλαιστων και που τη δεδομενη στιγμη ειναι οι μονοι που επωφελουνται απο τη σημερινη κατασταση στην  Ελλαδα και βεβαια δεν εχουν και κανενα λογο να αντιδρασουν το αντιθετο μαλιστα τους συμφερει να διατηρειται αυτη η κατασταση
οχι μονο γιατι οι περισσοτεροι αισχροκερδουν περισσοτερο τωρα σε βαρος μας
αλλα και για το οτι και αυτο τους καιει περισσοτερο μια επανασταση της μορφης δεν πληρωνω θα φερει για αυτους μεγαλη ανασφαλεια στο πως δεν θα χασουν και μερος απο την βρωμικα λεφτα τους.
Ειναι λοιπον καιρος καποια στιγμη να κανουμε τη δικη μας εξυπνη επανασταση
που θα ειναι της εξης μορφης.
1ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ
2 ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΔΕΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ
3 ΔΕΝ ΚΙΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ
4 ΔΕΝ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ
 5 ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ
6 ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΠΕΛΑΤΗΣ
7 ΣΤΑΜΑΤΩ ΤΙΣ ΕΠΙΔΡΟΜΕΣ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝΕ  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
8 ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΧΙΛΙΟΠΛΗΡΩΣΕΙ
Και ολα αυτα τα κανω με συνειδηση και μαζικα γιατι μονον ετσι θα μπορεσουμε να ταρακουνησουμε την συμμορια που μας διαφεντευει τα τελευταια χρονια και να τους αναγκασουμε να μην μπορουν να κανουν πραγματα για μας χωρις εμας............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου