Σελίδες

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

για αυτους που ακομη δεν εχουν καταλαβει τιποτα...........

Θελω για ακομη μια φορα να απευθυνθω σε ολους αυτους που δεν εχουν ακομα καταλαβει την το ποσο κομβικες ειναι οι στιγμες οι οποιες δυανυουμε και ποσο κρισιμες και καθοριστικες για το μελλον μας και το μελλον των παιδιων μας ειναι οι αποφασεις, οι πραξεις και οι χειρισμοι που πρεπει να κανει ο καθε ενας μας για να διαφυλαξει οχι μονο το οικονομικο μελλον μας που αυτη τη στιγμη φανταζει τραγικο,  αλλα ακομη και το πολυτιμοτερο αγαθο για καθε πολιτη, το αγαθο της ελευθεριας.Για οσους δεν νοιαζονται συνειδητα και εχω καταληξει οτι δεν ειναι και παρα πολλοι αυτοι δεν εχω να πω τιποτα αλλο παρα μονο οτι ειναι και θα ειναι παντα αξιοι της μοιρας τους.Για τους υπολοιπους ομως ειμαι σιγουρος οτι οι περισοτεροι ακομη δεν εχουν παρει μυρωδια για το που μας πηγαινουν. Το περιεργο και καπως βασανιστικο για μενα προσωπικα ειναι οτι βλεπω ακομη και στο στενο μου περιβαλλον, υπαρχουν πολλοι που βρισκονται σ'αυτη τη κατηγορια. Βλεπω φιλους, γνωστους και συγγενεις, απο τη μια να ειναι στα προθυρα νευρικης κρισης απο την ανεργια και τη καταχρεωση σου το λενε, κλαινε στη κυριολεξια βλεποντας να χανεται μερα με τη μερα η γη κατω απ'τα ποδια τους και απ'την αλλη να μου λενε με υφος ''φαινομενικα'' αδιαφορο, οτι δε βαριεσαι, θα κανουμε υπομονη, δε γινεται τιποτα, ποιος θα μας ακουσει και να φωναξουμε; και αλλα πολλα κωμικοτραγικα που μου προκαλουν θλιψη μη μπορωντας να πιστεψω οτι τοσο ευκολα οι φιλοι μου εχουν αποφασισει να παραδωσουν τα οπλα πριν ακομη τα πιασουνε στα χερια τους. Γι'αυτους λοιπον εχω να πω τα εξης. Αμα φιλε μου περιμενεις να δεις το τελος για να αντιδρασεις ξεχασε το. Εαν περιμενεις να σου παρουνε το σπιτι, το αυτοκινητο, το χωραφακι που πηρες κληρονομια απο τον παππου σου, να μην μπορεις να ταισεις τα παιδια σου, να παρακαλας για μισο μεροκαματο, να μην μπορεις να πας στο γιατρο γιατι δεν θα εχεις μια στη τσεπη σου, να πεσεις στη καταθλιψη και στην εξαθλιωση τοτε ειναι σιγουρο πως για πρωτη φορα στη ζωη σου θα εχεις κερδισει το στοιχημα με την αμεση εξυπηρετηση. Το ''κρατος''  για πρωτη φορα στη νεοελληνικη ιστορια θα ειναι τοσο συνεπες  στο συμβολαιο του με την εξαφανιση σου που θα εκπλαγεις. Θα ειναι τοσο συντομος ο μηδενισμος σου που πραγματικα δεν θα εχεις λογια να περιγραψεις την ''αποτελεσματικοτητα'' της νεας ταξης πραγματων που πρεσβευουν πολιτικα οντα που εσυ ακομη συνεχιζεις με την παθητικοτητα σου να συντηρεις στο προσκηνιο και τοτε θα πεις το πολυ ομορφο γνωμικο που λεει ο λαος ....εβαλα τα χερια μου κι'εβγαλα τα ματια μου....Αλλα τοτε θα ειναι αργα, θα εχει χαθει το τραινο, η θα εχει σαλπαρει το καραβι, η οπως αλλοιως στο διαολο θες να το πεις, εγω ομως θα σου πω κατι αλλο, ....οτι ο καλος ο νοικοκυρης πριν πεινασει μαγειρευει και θα σου πω και κατι ακομη που το ελεγε ενας απο τους επτα σοφους της αρχαιοτητας στην Ελλαδα ο Περιανδρος ο Κορινθιος  οχι μονο να τιμωρεις τους ενοχους, αλλα και να εμποδιζεις εκεινους που προκειται να κανουν κακο και ενας ακομη ο Πιττακος ο Μυτιλιναιος ελεγε......αριστη ειναι η δημοκρατια, εκει οπου δεν υπαρχει η δυνατοτητα, να καταλαμβανουν την εξουσια ανεντιμα ατομα
και γω λοιπον λεω οτι τους κρισιμους αυτους καιρους που ζουμε η Ελλαδα ειναι τιγκα απο ανεντιμους πολιτικους και ειναι στο χερι σου να ορισεις τη μοιρα σου...
Οποιος λοιπον καταλαβε , καταλαβε, τιποτ'αλλο........

1 σχόλιο: