Σελίδες

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

οι ρομπεν των διοδιων...

Καποιοι τους ονομαζουν τζαμπατζηδες, καποιοι αλλοι ψευτοεπαναστατες, καποιοι πιο ΄΄προχωρημενοι΄΄ τους λενε αργοσχολους που δεν εχουν τι να κανουν και βουτανε μια σημαια στο χερι ανοιγοντας τα διοδια για να περασουν την ωρα τους. Εγω δεν τους ηξερα καν, μονο τους ακουγα και τους εβλεπα στην τηλεοραση, καθισμενος αναπαυτικα στον καναπε μου προσπαθωντας να κατανοησω τον αγωνα τους, αλλα απ'τον καναπε μου ηταν δυσκολο να καταλαβω. Ακουγα και τους διαφορους ρεππες και πρωτοππαπες που κανουνε τις ''αναλυσεις'' τους σχετικα με το κινημα που ερχεται για να διαλυσει την ευρρυθμη λειτουργια των εταιριων διοδιων και του κρατους και......μπερδευομουνα πιο πολυ.Και ετσι το αποφασισα.
Επρεπε να τους γνωρισω. Να διαπιστωσω μονος μου, τι ειναι επιτελους αυτο το κινημα ''δεν πληρωνω'',αξιζει τον κοπο να τους συμπαρασταθω,να παλεψω και εγω μαζι τους, η οι φημες γυρω απο αυτους που διαχεοταν απο τα καναλια αληθευουν.
Και δεν εκανα λαθος, η αντιληψη μου δεν με ξεγελασε, τους γνωρισα και με μαγεψανε. Ναι οπως ακριβως το λεω με μαγεψανε.Εχω περασει απο νεολαιες καμματων απο τοπικες επιτροπες, αλλα αυτο το παθος για δικαιοσυνη, την ορεξη για αγωνα, την ανιδιοτελεια στις διεκδικησεις τους το τοσο ξεκαθαρο βλεμμα τους δεν το εχω ξανα αντικρυσει και το κυριοτερο αυτο που με εκφραζει απολυτως ειναι η στιγμη, γιατι ολες οι πραξεις μας ολες οι διεκδικησεις μας πρεπει να γινονται παντα τη στιγμη που χρειαζεται και η δεδομενη στιγμη στη πατριδα μας ειναι αυτη που χρειαζεται ανθρωπους σαν και τα παιδια που αποτελουν το κινημα του  ''δεν πληρωνω'' γιατι το να σκουζεις και πολλες φορες με αναρθρες κραυγες μονο και μονο για να ικανοποησεις τα κομματικα η συνδικαλιστικα σου αιτηματα εχει καταντησει γραφικο και βαρετο αλλα το να διεκδικεις περα και πανω απο σκοπιμοτητες δικαιοσυνη και ισονομια ειναι οτι ομορφοτερο υπαρχει για καθε σκεπτομενο ανθρωπο. Δε θα σταθω σε ονοματα γιατι δεν τους αρεσει η προβολη ουτε σε αμοδιοτητες η ποστα γιατι δεν υπαρχουνε, ο αγωνας τους ειναι κοινος, οι διεκδικησεις τους ξεκαθαρες, τα ορια της αντοχης τους απεριοριστα, τα οραματα τους ομορφα και εγω γοητευμενος και συνεπαρμενος απο τη δυναμικη τους ενσωματωθηκα  μαζι τους για να βαλω και εγω ενα πετραδακι στο οικοδομημα που χτιζουνε για να μπορουν να μαχονται για πολυ ομορφα πραγματα. Ετσι λοιπον και γι'αυτους τους λογους και γω τους ονομασα     ΟΙ ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου